Saturday 17 March 2012

Podsumowanie wyzwania#26 - "Zbuduj własną historię"

Dziękuję wszystkim za świetne prace. Bardzo się cieszę, że wyzwanie, które miałam przyjemność tworzyć uaktywniło Wasze pokłady twórczej energii :)

W wyniku burzliwych obrad jury ;) wyróżniłyśmy tą oto genialną pracę Didre:


Gratulujemy kochana, oto bannerek dla Ciebie:


Pozostało jeszcze ujawnienie szczęściary do której poleci ten kuponik:



Matilde - życzę udanych zakupów :)



To na dzisiaj tyle - przypominam jeszcze, że nadal trwa wyzwanie Guriany ze zdjęciem.

Z wiosennymi pozdrowieniami,
ankan

12 comments:

  1. ojej! ależ mi miło, bardzo dziękuję za wyróżnienie :)) już miałam wyłączyć komputer, gdy zobaczyłam miniaturkę swojej pracy na pulpicie nawigacyjnym :)
    nie chcę się zbytnio rozpisać, ale muszę jeszcze raz powiedzieć, że to wyzwanie było niezwyczajne... za co bardzo dziękuję!
    zaglądałam do innych uczestniczek i widziałam, że je też poruszyło... gratuluję wszystkim wspaniałych pomysłów!
    i banerek zabieram do siebie :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. to nie tylko ja powiedziałam "genialne" Ha! ;)))

      Delete
    2. Cieszę się ogromnie, że wyzwanie się podobało :)

      Delete
  2. Dziękuję za to wyzwanie, jeszcze je powtórzę, sama sobie :) Gratuluję Didre i Matilde, i pozostałym dziewczynom też.

    ReplyDelete
  3. Gratulacje!
    Link niestety nie przenosi do DIDRE, choć przenosi do innej równie pięknej pracy ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. O kurczaki, faktycznie - idę to naprawić ;)

      Delete
  4. Oj, ale miło jestem zaskoczona swoim szczęśliwym losowaniem :)) Dziękuję za cudowne wyzwanie i gratuluję Didre! :))

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete